کاربرد سپری در ساختمانی سازی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کاربرد سپری در ساختمانی سازی
نوشته شده در چهار شنبه 6 مرداد 1400
بازدید : 230
نویسنده : جواد دلاکان

کاربرد سپری در ساختمانی سازی

سپری آهنی در زیر ساخت های ساختمان بخصوص. در مواقعی که بار وارد شده بر سیستم زیاد باشد بسیار پر کاربرداند. برای نممونه در زیرساخت های بتنی در قسمت هایی که جزییات نمای سنگ پیچیده تر می شود. برای پایداری بیشتر نما و یکپارچه کردن نمای سنگی با سازه از زیرسازی استفاده می شود. در این مدل زیرسازی به جز نبشی و قطوطی برای جوشپذیری بهتر. در مقایسه با پروفیل در لبه ها از نبشی استفاده می شود. و در میانه از سپری آهنی استفاده می شود.

استفاده دیگر از سپری های آهنی در خشکه چینی یا نماکاری خشک بوده است. در خشکه چینی انجام مراحل نماکاری بدون مصرف سیمان و ماسه است. در خشکه چینی اول از همه با استفاده از آهن آلات زیرسازی فلزی شاسی کشی انجام میشود. بعد از آن بوسیله جزئیات اجرایی ارائه شده بر این شاسی فلزی قرار می گیرد.اغلب نماکاری ایستگاه مترو در تهران به وسیله این روش انجام شده است.




:: برچسب‌ها: سپری فولادی , سپری چیست؟ , سپری فابریک , سپری پرسی , سپری سبک , سپری سنگین , سپری آهنی , سپری نورد سرد , سپری نورد گرم , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: